Вимоги
до психолого-педагогічної характеристики учня
1.
Прізвище, ім’я та по батькові дитини.
2.
Дата народження.
3. Яку школу, клас відвідує
дитина, за якою програмою навчається.
4. Засвоєння програми
загальноосвітньої школи по всім розділам
(докладно описати засвоєння
математичних знань):
- прямий та зворотній рахунок;
- числовий ряд, склад числа,
компоненти арифметичних дій;
- лічильні операції в межах …,
з переходом через десяток;
- розуміння та розв’язування
задач в … дії;
- описати граматичні здібності
дитини, відмітити характер помилок (незнання правил, знання, але невміння їх
застосовувати, помилки дисграфічного характеру);
- відмітити особливості читання
(знання букв, уміння зливати у склади, вільно читати, уміння переказувати,
розуміння прочитаного та прихованого змісту);
- стан словникового запасу,
звуковимови, фонематичного слуху, зв’язного мовлення.
5. Розвиток уваги, пам’яті, мислення
(наочно-дійове, наочно-образне, словесно-логічне).
6. Розвиток сенсорних процесів, моторики
(мілкої та загальної).
7. Як будуються відносини з
дитячим колективом, вчителями.
8.
Характер дитини,
особливості, інтереси:
- відношення до доручень, суспільних
обов’язків, трудової діяльності;
- самообслуговування, охайність.
9. Відношення батьків до виховання дитини:
- взаємовідносини у сім’ї.
10. Методи педагогічного впливу на дитину.
Необхідно
вказати дату
Характеристику
слід завірити підписом вчителя та печаткою школи
|