В Українському кризовому медіа-центрі відбувся брифінг, в ході якого представниками Міністерства освіти і науки було презентовано бачення нової школи, що є фундаментом реформи освіти, запланованої урядом на 2016 рік.
За словами заступника міністра освіти і науки Олега Дерев’янко, необхідно виділити чотири складові нової школи: програми, підготовлені та перенавчені вчителі, нова матеріально-технічна база, нова система управління освітою, зокрема, децентралізація, а також створення опорних шкіл, що оснащені найсучаснішими лабораторіями та обладнанням.
Також Дерев’янко повідомив, що зміст сучасної навчальної програми має включати чотири елементи грамотності: фінансову, цифрову, громадянську, глобальну.
Заступник міністра висловив переконання, що для української освіти має бути розроблена власна модель управління освітою, але при цьому необхідно враховувати світовий досвід.
"Людина в ХХІ столітті повинна мислити креативно та творчо, володіти навичками комунікації, а також вміти грамотно донести свою думку іншим",- зауважив Дерев’янко.
Він також окреслив основні завдання, що стоять перед Міністерством освіти і науки у контексті освіти майбутнього. Серед них, зокрема, створення соціальних ліфтів, умов для навчання людей упродовж усього життя, престижність та привабливість професії вчителя, взаємодія держави, освіти і бізнесу.
У свою чергу, директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна наголосила, що сучасна освіта має підготувати дитину до життя, праці та забезпечити її становлення як громадянської особистості.
"Ми знаходимось на шляху до того, щоб змінювати освіту та зробити її сучасною, а також вона повинна відповідати нашим завданням", - підкреслила директор Інституту модернізації змісту освіти. За її словами, зміни в освіті повинні відбуватись навколо дитини та вчителя.
Директор Інституту модернізації змісту освіти повідомила, що в установі зараз працюють люди, які виконують завдання у сфері інформальної та неформальної освіти, STEM освіти, сприянні вивченню іноземних мов, національних меншин тощо. |