21 жовтня 2015 року Шкарівську ЗОШ відвідали координатори проекту "Уроки з підприємницьким тлом", який успішно реалізується у закладі, - Роман Богданович Шиян, директор ЛОІППО та представник польської академії неперервної освіти Ева Бобінська, а також Бендерець Н.М., перший проректор КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти", Довгань А.І., доцент кафедри педагогіки та психології дошкільного та початкового навчання КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Мазуркевич І.В., методист центру дистанційного навчання КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Гвоздкова І.С., завідуюча РМК відділу освіти Білоцерківської РДА.
Даний проект є продовженням проекту "Шкільна академія підприємництва" (впроваджується у школі з 2012 року). Проект координує з українського боку Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, а з польського – Осередок розвитку освіти (Варшава). Це надзвичайно потрібний українській освіті досвід, оскільки він демонструє можливість формувати підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи основ підприємницьких знань, а й у рамках інших шкільних предметів: української та світової літератури, рідної та іноземної мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії та ін. За результатами роботи учасників цього проекту наприкінці 2014 року побачила світ книжка з методичними рекомендаціями про організацію інтегрованих уроків «із підприємницьким тлом» та взірцевими конспектами таких уроків.
Гості познайомились із закладом освіти, відвідали відкритий урок географії у 7 класі (тема "Внутрішні води Африки"), який провела Лавренчук Г.М., вчитель географії, заступник директора з навчально-виховної роботи. Метою заняття було знайомство з внутрішніми водами Африки, а також формування підприємницьких компетентностей: уміння працювати з різними джерелами інформації, аналіз та синтез інформації, готовність брати на себе відповідальність, ризикувати, бути ініціативним, висловлювати власну думку, уміння працювати в команді тощо.
Було відзначено роботу закладу щодо формування єдиного інформаційного простору, впровадження компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу, а також навченість учнів, творчий підхід педагогів до проведення занять.
Учасники зустрічі високо оцінили роль проекту "Уроки з підприємницьким тлом" у оновленні змісту освіти та її реформуванні, висловили зацікавленість у подальшій
співпраці та обміні досвідом.