Завдяки створенню опорних шкіл 332 дитини, які здобували індивідуальне навчання, тепер навчаються у школі. Про це, під час семінару "Управління освітою та якість освіти в сільській місцевості", повідомила міністр освіти Лілія Гриневич. За словами міністра, за цей рік розпочали свою діяльність 137 шкіл та 360 їхніх філій. Наразі по всій країні до шкіл довозиться понад 10 тисяч учнів. "Незалежно від місця проживання між дітьми розподілені таланти і вміння, працелюбність – потенціал для успіху. Саме тому дивитися на статистику ЗНО, що показує драматичне відставання оцінок дітей з сільської місцевості від результатів дітей з міста, дуже болюче. Адже вона показує не здібності учнів, а нерівний доступ до якісної середньої освіти в нашій країні, і опорні школи мають це виправити", - зазначила Гриневич. Вона також нагадала, що в освітню субвенцію на наступний рік Кабінет Міністрів заклав 200 млн – на автобуси для опорних шкіл, 300 млн – на кабінети для вивчення природничих наук, а також окремо 300 млн для навчальних закладів об’єднаних територіальних громад. "Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей. Пам’ятайте, ми з вами – в одній команді. Міністерство освіти і науки надзвичайно зацікавлено, щоб ви відчували наше плече, адже ваш успіх – це наш успіх. Ви сьогодні демонструєте всій Україні, що процес створення опорних шкіл окуповується новими високими результатами та успішністю наших дітей", - підкреслила міністр освіти і науки.